Tijger Balsem niet aan te slepen

De Tijger Balsem is deze week bij mij niet aan te slepen. Na een voortuin te hebben aangelegd en de achtertuin ontdaan van het zomerbloeiende spul, een aanhanger vol stenen heb gestort heeft mijn rug nu wat protest. Dus even rustig aan, s’avonds lekker in de Tijger Balsem en een warme handdoek, Heerlijk. Zaterdag moet ik weer fit zijn want ik heb dan een rit naar Ghent en dat is heen en terug nog net geen 400km. Gelukkig heb ik stoel verwarming en die ga ik gebruiken ook.

maar verder is de gehele klus nu klaar. nog wat kleine afwerk dingetjes volgende week maar dat mag geen naam hebben. Het eerst volgende project wat nu komt is mijn auto. Het interieur gaat er groot en deels uit en wordt vervangen. Dus over een week of drie lig ik opgevouwen in een auto. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken.

Geef een reactie

