Betrokkenheid vrouwenhandel Joran van der Sloot “een grote leugen..”

joran-je-weet-toch

Bron : msn/novum

Joran van der Sloot ontkent betrokken te zijn bij vrouwenhandel. Over de reportage die Peter R. de Vries over hem maakte met verborgen camera waarin die beschuldiging wordt geuit, zegt hij dat het allemaal grootspraak was. “Ik heb niets gedaan. Ik zei maar wat. Ik heb het allemaal gebluft”, tekent De Telegraaf op uit zijn mond.

Bron: msn/novum   AvH  dr-monkey-dre-devil-small1

De Vries reageert in de krant laconiek op de ontkenning van Van der Sloot. “Ik zie dat als een reflex. In de contacten met onze infiltrant en via internet is hij immers volstrekt duidelijk”, stelt de misdaadverslaggever.

Volgens advocaat Bert de Rooij zit zijn 21-jarige cliënt Van der Sloot mogelijk in geldnood in Thailand. “Ik moet de beelden ook afwachten, maar ik kan me voorstellen dat hij met grootspraak heeft geprobeerd geld binnen te hengelen. Mogelijk was hij uit op het verkrijgen van voorschotten. Maar ik weet natuurlijk ook niet waar hij allemaal mee bezig is”, laat de raadsman weten in de krant.

Het productieteam rond de uitzending zegt dat Van der Sloot in behoorlijke welstand leeft in een kapitale villa in Thailand. Hij zou niet hebben aangedrongen op voorschotten, maar wel eenmalig duizend dollar hebben ontvangen. De ouders van Van der Sloot wilden niet reageren op de aanstaande uitzending.

De reportage waarin te zien zou zijn hoe Van der Sloot zich bezig houdt met de verkoop van Thaise meisjes aan Nederlandse bordelen, wordt zondagavond uitgezonden. In een eerdere undercoveractie sprak Van der Sloot vrijuit over de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005. Justitie op Aruba besluit voor het einde van het jaar of hij wordt vervolgd voor de verdwijning.

Ik ben erg benieuwd wat we morgen allemaal weer te zien gaan krijgen…

And whats next..

Bron: msn/novum   AvH  dr-monkey-dre-devil-small1

Een reactie op Betrokkenheid vrouwenhandel Joran van der Sloot “een grote leugen..”

  1. now I’ll be in touch..

Geef een reactie

