Belinda Meuldijk moet van Rob de Nijs dr huis uit!

meuldijk

Belinda Meuldijk moet huis uit!

Tja als goeie platen maken niet meer lukt moet je je toch met nog triestere zaken gaan bezig houden..Rob de Nijs eist dat Belinda Meuldijk binnen een maand het huis in Bosch en Duin verlaat. Op 16 december komt de zaak voor de rechter. Als Rob de zaak wint staan Belinda en haar autistische zoon Yoshi misschien nog voor de Kerst op straat.

Bron: telegraaf AvH dr-monkey-dre-devil Lees verder over de Nijs die zn ex-vrouw en autistische zoon Yoshi op straat wil zetten..

rob-de-nijs

„Ik wil wel weg, maar ik kan niet”, vertelt Belinda. „Diverse woningbouwverenigingen willen geen woning aan mij verhuren omdat mijn inkomsten te onregelmatig zijn. Ze tellen de Buma Stemra inkomsten niet mee. Bovendien kan ik ook geen huis kopen doordat er nog drieëneenhalve ton hypotheek op Bosch en Duin staat. Een nieuwe hypotheek afsluiten kan ik daardoor niet.”

Bovendien stuurde Rob een deurwaarder af op Belinda, die al jaren liedjes voor de zanger schrijft, omdat hij haar wil ontslaan als werknemer bij Rob de Nijs BV. Belinda: „Ik ben wanhopig. Rob maakt mij het leven onmogelijk. Ik sta echt met de rug tegen de muur. Ik kan alleen maar hopen op de rechtvaardigheid van de rechter. Het voelt heel koud allemaal.”

Rob de Nijs , die de juridische acties in gang zette, wil niet reageren.

Bron: telegraaf AvH dr-monkey-dre-devil Kool morgen ff foto maken van het huis volgt snel🙂 vroeger altijd strijkers onder Nijsie zn Benz droppen en autoalarm 10 keer per week aflaten gaan daar ha ha de looser wat een zwakke actie zeg.. Succes Belinda!

Bekijk snel onze andere HOT ITEMS!.. Click verder..

 

bluekoolberg-hot-at-2
    Check out de Nieuwe! Pispaal Van De Week!  Klik hier !
pitspoes-promo-es
Voor het stemmen op de Pitspoes van het Jaar kun je hier terecht.
bluekoolberg-car-sale-promo
Zoek je een andere auto? neem dan snel hier een kijkje!
a-bluekoolberg-reklame-promo2
http://www.koolblog@live.nl

Geef een reactie

